Bilder :)

Grattis Kalle :** <3


D blev typ inga bilder för Kalle gick upp sent :( Skulle ju till Vby me Ellinor och Nathalie :)
Jag orkar seriöst nt lägga upp bilder (+ att d nästan bara e bilder på paket...och mei när jah öppnar och slå in paket x)) så jag lägger bara upp 1 bild och d blir på d paket Kalle fick av mig :) <3


För alla er som undrar vad jag fick så fick jag en parfym från NK som d va en liten docka (lr nt docka men en liten gubbe..lr jah venne men d va en liten sak som såg ut som en människa xD) men iaf, den här ''dockan'' såg ut som jag :D Nästan..xD

Puss åh kram :*


Mitt paket till kalle (d innehåller skiitmk godis x))


Kommentarer
Postat av: elin<3

hälsa grattis t "storkusin" från mej!!:D:D <33333333333333333:*

2010-08-21 @ 17:02:23
Postat av: Hanna :* <33

d ska jah :* <3333333

2010-08-21 @ 17:16:39
URL: http://hannabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0